Moja druga Monster High

Byłam jeszcze w podstawówce, kiedy po raz pierwszy oglądałam Upiora w operze w polskiej telewizji w jakieś święta. Film miał dwie części, a rolę tytułową grał Charles Dance (czyli Tywin Lannister z serialu Gra o tron). Strasznie mi się podobało! Od tamtej pory obejrzałam jeszcze kilka innych ekranizacji, w mojej ocenie lepszych lub gorszych, przeczytałam książkę. Wciąż uważam, że to fajna historia – trochę straszna, trochę smutna. W związku z tym córka Upiora z opery po prostu nie mogła mi się nie spodobać…

Okazało się, że nie musiałam czekać na Operettę tak długo, jak myślałam 😀 Lalka jest świetna, zaryzykuję nawet stwierdzenie, że najciekawsza ze wszystkich Monsterek. No, może Venus McFlytrap będzie w stanie jej zagrozić 🙂 Fryzura, blizna, tatuaż i wszystkie biżuteryjne detale sprawiają, że oka nie można od niej oderwać. Twarz lalki jest też dużo bardziej tajemnicza i poważna niż uśmiechnięta buzia Operetty w kreskówce.

Mam, co prawda, pewne zastrzeżenia co do jakości jej włosów z tyłu, są dość krzywo ucięte i poszarpane. Chcąc wepchnąć ludziom towar za tyle kasy wypadałoby się bardziej postarać. Ubranko i buty są za to bardzo precyzyjnie wykonane.

A tak Operetta prezentuje się na zdjęciach:

„In sleep he sang to me
In dreams he came
That voice which calls to me
And speaks my name…”

„…And do I dream again?
For now I find…”

„,,,The phantom of the opera is there,
Inside” this book 😛

6 thoughts on “Moja druga Monster High

  1. Nigdy nie pomyślałam, żeby powiązać ta monsterke z „Upiorem w operze”, ale w sumie dobre skojarzenie ;-). Lalka jest świetna. szczególnie podobają mi się u niej te czerwone włosy.

  2. Nie posiadam wprawdzie żadnej Monsterki, ale to właśnie Operetta jest lalką z tej serii, która najbardziej mi się podoba :). Ma świetne buty, ktoś miał naprawdę niezły pomysł na obcas w kształcie klucza wiolinowego.

Skomentuj

