Brunetki, blondynki, ja wszystkie was, laleczki…

Pierwsze zakupy na Allegro zaowocowały dwiema uroczymi laleczkami.

Blondynka o anielskiej twarzy to jakaś baletnica. Nie wiem, czy ten strój jest oryginalny. Prawdę mówiąc, sukienka niespecjalnie mi się podoba, no i prawdziwej baletnicy raczej niewygodnie byłoby tańczyć w czymś tak długim. Może ktoś poznaje tę panią? Nogi się nie zginają, ale jest to raczej kwestia jakiegoś uszkodzenia, baletki wmoldowane.

Czy ktoś rozpoznaje tę twarz?

 
Druga, brunetka, została opisana przez sprzedawcę jako „Kira/Marina z the Rockers”. Najprawdopodobniej, sądząc po charakterystycznym makijażu, jest to Dana z The Rockers. Brakuje kolczyków i pierścionka, lalka trochę skrzypi i trzeszczy przy poruszaniu, ale trzeba przyznać, że włosy zachowały się w stanie nieskazitelnym. Kiedyś nie miałam ani jednej Barbie–Azjatki, teraz mam ich kilka 😀 Kolejnymi nie pogardzę…

Obecnie Dana i Barbie X czekają na nowe kreacje 🙂

 

 

12 thoughts on “Brunetki, blondynki, ja wszystkie was, laleczki…

      • W pewnych wypadkach to nawet lepiej… Na wielkie, płaskie stopy trudno znaleźć buciki 😉

      • Z jednej strony racja, z drugiej baletniczkowe sztywne nóżki z wmoldowanymi baletkami to też nie jest szczyt moich marzeń. Chyba trzeba się za porządniejszym ciałkiem rozejrzeć.

      • Mnie też denerwują takie nogi u Barbie! Kto w ogóle mógł w Mattelu wpaść na taki durny pomysł? Dziś najtańsze Barbie też mają sztywne nogi. Na początku mojego zbieractwa kupiłam sobie taką nie wiedząc o tym… Strasznie byłam rozczarowana, ale co czuje mała dziewczynka, dostając taką lalkę… Okropieństwo!

      • Wiem, też mam taką… Do tego włosy ma jakoś rzadko rootowane i jakoś nie mogę się do tej inności przyzwyczaić. Pomysły Mattela w ogóle ostatnio są doprawdy zadziwiające, np. Barbie z jedną ręką artykułowaną, a drugą zgiętą na stałe albo Barbie-ratowniczka z zamkniętymi dłońmi…

Skomentuj

